Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2009 21:32 - Ден, в който се обърках!!!
Автор: prisila Категория: Лични дневници   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
0



Ех, значи. Замислям се напоследък, че приятеля ми, ми омръзва, Някак си не ми е много интересен вече. Но пък се сещам колко неща е направил за мен и още колко ще направи стига да имам нужда от нещо. Звучи малко егоистично, лицемерно и повърхностно. Но, ако някой каже нещо против него се сдухвам и ми става кофти. Не искам да се говори така за такъв добър човек. Вярно има си косури, но кой по дяволите ги няма?!
   Имам един приятел, по съобръжения за сигурност няма да му казвам името. Та значи, този ми приятел, може да се каже, че ме привлича. Не мога да разбера само физическо ли е или влагам и чувства. Много ми е трудно да разграничавам такива неща. Чувствам се супер тъпо. А даже не мога да направя нищо по въпроса. Та на този ми приятел му бях обещала да ходим някъде, но после реших да отида с приятеля ми, защото на него му стана криво, че първо попитах въпросния Еди-кой-си, а не себственото си гадже. И реших да отида с гаджето си, Казах на Еди-кой-си  доста учтиво и мило, че ако може да го отложим за друг път, ще бъде супер. Той се разсърди и ми каза, че постъпвам тъпо и нечестно. Нечестно ли е от моя страна, че не искам да нараня чувствата на приятеля си, за да жертвам един ден с един просто-приятел-който-харевам-и-аз-не-знам-по-какъв-начин тип? Не мога да разбера! Явно грешката е някъде в мен, но изгубих нишката на мисълта по трасето някъде. Бели ядове са това.

  To be continued....
....or not. O.o




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: prisila
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28639
Постинги: 20
Коментари: 4
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930