Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2008 22:10 - Дни преди началото. ^^
Автор: prisila Категория: Лични дневници   
Прочетен: 629 Коментари: 0 Гласове:
0



      О боже, о боже! Скоро започвам. Направо нямам търпение вече. Не само, че цяло лято живея в срокове и се надявам всичко да мине по вода, а сега и тъпото време тече, все едно някой го е наказал и то се инати да тръгне както обикновенно.
[БЕЛЕЖКА: Да поработя над метафорите си. ]   
     И така, започва се. Студентски град, СУ, колежките, колегите, старите ми приятели, новите ми познати. Толкова много се вълнувам. Поне всичко мина както трябва. Взех изпитите, матурите, приеха ме на общежитие. Направо пръщя от гордост, понеже сама се справих. Не дадох и стотинка за частни учители, уроци, курсове и т.н. Справих си се! Понякога изпадах в депресии, умопомръчения, и сдухвания, но аз, моя милост някак си излизах от тях! (рофъл)
     Ооо утре се очертава много забавен ден! С Милото, Даниелка и Радослав, ще излизаме заедно. Като никога. Разбирам е се от няколко седмици и все не можем да успеем да се видим. Но сега, сега няма начин, да не стане. Предвидила съм всичко. Първо, кафенце в центъра. Клюки, цигарки, сокчета, за болните(Дани) топъл шоколад с мляко! След това посещение на любимия ми китайски. Обичам го това място. Като отида там, ми е толкова вкусно, че понякога, седим по три часа, за да  ми слегне яденето и за да мога да си поръчам още нещо. Да да, знам , един от 10-те смъртни гряха! Чревоугодничество, но е толкова вкусно!!! Добре, и след три часовия ни престой в ресторанта мисля да отидем в един клуб. Ще се напия. После Милото ще трябва да ме носи до нас, но няма значение. Ще бъде хипер дупер яко!
   Купих си едни панталонки. Не са лоши, но не знам дали подхождат на сегашния ми стил, та може в най- скоро време да ги подаря на сестра ми. Ще видим как ще се развият нещата.
   С помощта на интернета вече се запознах с някои бъдещи колеги и колежки. Малко беше трудно да следя диалога, след като 10 човека едновременно се опитваха да кажат нещо, и да отговорят на вече наpисаното от някой друг. Иначе всички ми се струват хубави и мили хорица и мисля, че ще ми е хубаво да си изкарвам времето с тях. Естествено ще се опитам и да не си скъсвам връзките с бившите ми съученици, ососбено с някои нямам желание да прекъсвам контакта. Твърде много означават за мен. Мога само да се надявам и на свястни преподаватели.

    ПП: имам морско свинче. Най- готиното е, че то скача от пода на леглото. Не знаех че може. Е поне се забавлявам с него.

Толкоз. Когато има време и нещо за писане, ще се върна. ^^". ББ до тогава.

   To be continued...
     ...or not :P

ППП: не бива да се драматизира чак толкова! :D




Тагове:   Началото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: prisila
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28580
Постинги: 20
Коментари: 4
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031